دپارتمان استاندارد و کیفیت
امروزه تعهد هر سازمان به استاندارد های کیفیت مهمترین رکن در بقای آن محسوب می شود. استاندارد کیفیت شامل دو بخش اساسی استاندارد سازی کیفیت محصول و استاندارد سازی کیفیت فرایندها می باشد.
دستیابی به استانداردهای مطاوب و کیفی در سطح ملی و جهانی
- تقویت جایگاه مدیریت استانداردسازی، انتقال دانش و فناوری، کیفیت.
- گسترش مرزهای دانش در زمینه استانداردسازی، پژوهش و نوآوری و مالکیت فکری.
- نشر نظریهها، یافتهها، الگوها و دستاوردهای نظری و کاربردی در زمینه دانش استانداردسازی، پژوهش و نوآوری.
- توسعه استانداردسازی، پژوهش و نوآوری، ترویج و فرهنگ آموزش